Är påväg till landet nu, blev väckt halv å...

dsc09800 (MMS)

Är påväg till landet nu, blev väckt halv åtta i morse. Snackade med daniel igår om att vi kanske ska ta blades istället för skidor, alltid kul att prova något nytt och sen så säger alla att dom är lättare att hantera eftersom dom är mycket kortare. Tog med kameran, men vet inte om jag kommer ta med den till backen. Den kan ju gå sönder om jag ramlar, och tro mig jag kommer ramla.. Mycket. Vi har inte bestämt än vilka dagar det blir som vi ska åka men jag tror det blir typ onsdag, torsdag. Orkar inte mobilblogga mer, det är jobbigt, hehe. Bye ~


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad tycker du om botox? (Läs inlägg)

2011-02-28 @ 13:59:23
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback