Godmorgon

Godmorgon, godmorgon!
Vaknade 7 idag fast jag visste att jag inte skulle gå till skolan, hatar att jag inte kan sova när jag är sjuk.
Hade iallafall ingen feber när jag vakna, skönt, men det kan som sagt gå lite upp och ner. Halsen har jag dock väldigt ont i fortfarande men låter iallafall inte som en kråka längre.
Ville faksiskt gå till skolan idag, vet inte riktigt varför. Men nu när jag tänker efter verkar det gansa skönt att vara hemma, då kommer veckan kännas kortare och jag missar idrotten, hehehe.
Ska försöka hitta lite filmer att ladda ner, fast känns som jag redan sett alla typ "kärleks/ungdoms" filmer, får väl kolla på någon tråkig western film, haha.

Ska nog strax gå och försöka äta frukost om jag får ner något i min mage, gör så ont när jag sväljer, annars blir det väl blåbärssoppa eller glass.
Adiiooos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback