Hey baby, I think I wanna marry you

Tjenare alla bloggläsare (typ 7 st?)
Vet att jag inte bloggat mycket den senaste tiden, men ska försöka skärpa mig nu när jag ska byta design och så kanske det blir roligare att blogga.
Kommer förmodligen lägga upp designen snart, typ. Vifårse. Byter design för jag är trött på den här flummiga jag har just nu, vill ha en lite "mognare" eller vad man ska säga.
Fick hem en ny tv idag, var något fel med bilden på våran förra, blev en 46'' nu, asnice.
Dagen idag var väldigt nice faktiskt, fast var lite trist att både alicia och friberg var sjuka. Jätte många är sjuka i min skola nu för tiden, vi var liksom bara 14 av 26 elever i våran klass idag. Massa inställda lektioner (tyvärr inga av våra) pga att flera lärare var sjuka. Jätte skumt, måste vara ett virus som går i skolan eller något.
Dagen gick iallafall hyffsat snabbt och imorgon kommer vi ha vikarie dom två första lektionerna för att Henriette ska någonstans.
Kan ju också säga att jag blivit ganska besatt av Bruno Mars, ganska mycket pga Glee eftersom dom sjöng några av hans låtar där förut. Älskar hans röst, och hans låtar e så sköna.
Funderar på att lägga mig i sängen och glo på Mean girls 2, den kommer förmodligen suga jämfört med 1an, men man får ju hoppas att den är bra (typ massa skådisar från Disney Channel med i den? Wtf)
Lägger nog in designen nu,
Ciao amigooos.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback