Idiot

Hej, kom hem från skolan för ett tag sen.
Var kaos där ett tag. En kille i nian som alla typ hatar slog till min killkompis typ ashårt, en rak höger. Alla vill typ slå honom nu men han flydde hem direkt efter han slagit honom.
Han har nog något problem, han gav bella en örfil en gång och då slog jag till honom, då slog han mig i ansiktet, tog tag i mig och kastade in mig i ett bord (adhd?) Sen har han slagit massa andra hela tiden, han har typ inga kompisar heller, han hängde med oss ibland förut och jag fattade inte varför han hängde med ett par yngre tjejer, men nu förstår jag att det var för att han inte har några vänner, han har väl slagit skiten ur alla han haft.
Är så in i helvetes jävla sur på honom just nu och jag tycker han förtjänar den stryk han kommer få. Ja jag kanske låter väldigt elak nu, men han har slagit så många, och så är det så jävla fegt av honom att slå tjejer.
Idiot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback