Jag ser det snöar jag ser det snöar då var det tågkaos igen!

Värsta snökaoset här. Massa bussar är inställda. Härifrån börjar bussarna gå tio över åtta och jag börjar kvart över, förvånar mig inte om den är sen heller. Haha.
Hoppas att det är så mycket snö så att det blir ras risk i idrottssalen, det var det förra året och då blev all idrott inställt, nice!
Men det blåser som in i helvetes jävla mycket så snön bara flyger runt överallt, Vattenfast mascara, Check!
Efter skolan ska jag kanske dra till lokalen min syrra ska ha fest i ikväll för att hjälpa till att fixa i ordning, fast vi får se om jag hittar på något annat i stället, men förmodligen inte.
Orkar inte blogga mer just nu, kanske mobilbloggar om jag får något viktigt att säga.
Bye ~


Kommentarer
Postat av: Natalie- It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har!

Och du skriver bra för övrigt.



Ta hand om dig! kram

2011-02-13 @ 02:03:38
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback