Måste börja blogga mer

Känns som det var riktigt längesen jag bloggade, måste skärpa mig.
Den här dagen har varit nice faktiskt, musiken var bäst som vanligt.
Är lite sugen på en ny design men jag är så jävla lat så orkar inte göra någon, finns det någon snäll sak där ute som gör en gratis? hehe :)
Syrran fyllde 20 igår, STORT GRATTIS TILL HENNE! Några av hennes kompisar kom över igår och vi fikade och åt en sjukt god tårta.
På fredag ska jag typ läsa upp en nyhet ellet något inför klassen, och jag har liksom ångest redan nu, känner mig lyckad.
Sitter just nu och kollar converse på olika sidor, visar sen om jag hittat något snyggt.
p e a c e o u t.


                                           En random väldigt charmig bild på mig och sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback