Sjukling

Har varit hemma idag pga huvudvärk, men mår bra nu.
Har legat och kollat på Glee hela dagen, pappa har köpt någon USB sak, så kan lägga över filmer och skit från datan i den och sen koppla in den i tvn, as nice!
Håller på att göra en header, inte för att jag ska använda den på bloggen, men har inget att göra, hehe.
Ska snart käka lite lunch tror jag, kanske ladda ner någon mysig film och så.
Fick reda på av sarah igår att jag får börja på hennes dans, jättekul! Fast får be sarah lära mig dansen så att jag inte förstör för alla andra när jag inte kan någonting, haha.
Bjuder på ett litet collage ;)
peaceout.



Kommentarer
Postat av: ronya

sv: Picasa :D

2011-02-07 @ 17:38:36
URL: http://adorejb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback