Supppp

Tjoosan
Hade tydligen en lektion me henriette idag ändå, hehe. Fast satt bara och ritade :)
Men dagen var ganska skön ändå fast satt kvar i skolan en timme efter vi hade slutat, NOLIFERS.
Sen efter skolan tog jag det lungt hemma ett tag sen drog jag ut med alicia i någon timma, vi satt och prata om allt och ingenting i kylan, treeeevligt.
Imorgon är det idrottsdag och jag skulle egentligen åka pulka men det är typ inställt pga för lite snö, så ska tydligen vandra istället, suuuuuck!
Hittade en bild på mig från i somras, fan vad brun jag såg ut att vara... och lite glansig i ansiktet ja. Och bilden är jätte sexig jag vet, men man får bjuda på sig själv;

Ska iallafall gå och lägga mig när somhelst.

p e a c e o u t.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback