Tengo fiebre

Tjena tjena '
Förlåt för att jag inte bloggat något i helgen men orkade inte, har haft feber och har det fortfarande men är lite piggare nu.
Igår hade jag 39.5 grader och jag låg i soffan i pyjamas, tjocktröja, sockor, filt och duntäcke, hehe. Har jävligt ont i halsen också. Får inte gå till skolan i morgon av mamma för hon tycker jag ska vara feberfri en dag, fast vem vet jag kanske har feber i morgon också?
Det enda jag åt igår var glass, får inte i mig något annat, gör asont när jag sväljer.
Vaknade vid sju i morse, kan aldrig sova när jag är sjuk. Gick iförsig och la mig halv tio igår så det kan ju bero på det också.. hehe.
Dagens planer ser ut såhär; 



haha, tjockisvarning.
Ska nog glo på film nu.
Byeee ~ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback