Vandring

Tjolahopp tjolahej.
Ska dra till skolan om typ en halv timme, sen blire vandring i timmar, yeeey.
Slutar iallafall runt ett, så det är nice. Så slipper man lektioner. Så det kanske inte är helt fel med vandring.
Måste hitta en jävla nyhet från asien också som jag ska läsa upp för klassen i morgon, men hittar ingen intressant eller någon jag fattar. Fail. Kommer stå där framme och skaka och stamma somfan också, jag känner mig så bra. Ska hänga med sarah i helgen, hon ska sova här och sen ska jag hjälpa henne måla om hennes rum också. Det kommer nog gå jätte bra *host* ;)
Jaja, ska gå och kolla och syrran e vaken, har hört hennes klocka ringa ett antal gånger. Hon har väl försovit sig som vanligt, haha.

Byeeeeeeeee ~






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback