Woops

Har inte bloggat på en månad, herregud.
Sommarlovet hittils här väl inte vart mitt bästa. Gör nästan aldrig något roligt och det är väldigt få jag umgås med. Konstigt. Har liksom inte umgåtts med t.ex Bella på hela den här tiden?
Det är mest Sarah jag umgås med men den lilla skiten sitter om några timmar på ett plan till finneland så känns som om jag inte kommer göra något vettigt fram tills jag åker till landet med familjen och två andra familjer vi känner. Dock är min "roliga" vecka planerad då, fuck.
Känner verkligen nu i sommar att jag tappat kontakten med så många. Umgicks jätte mycket med Emelie förra sommaren t.ex.
Vädret har inte varit strålande heller, gått väldigt mycket uppochner. Just nu är det kallt och mulet. Yey.
Får helt enkelt hoppas på att resten av sommaren blir bra. Ska försöka slänga in fler inlägg.
Slänger in en bild på min bikini i år, älskar den!


Kommentarer
Postat av: Bells

Hahah har tänkt exakt samma sak om att vi inte har träffats :) Men vi träffas ju på fredag på grönan :D

2011-07-05 @ 17:30:48
URL: http://Myweirdlife.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna Sühl

sjukt avundsjuk på din bikini... -.- :)

2011-08-18 @ 15:11:40
URL: http://johannasuhl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback