SOMMARLOV!

Sommarloooov äntliigen!
Fast det känns inte som sommarlov alls faktiskt, kan ju bero på att det är lördag.
Skolavslutningen igår var väl trevlig. Åkte till lövsta och solade och badade med Bella, Alicia och sen kom Johanna också.
Det som var inte särskilt trevligt var väl att vi bråkade med Nathaliorna och stod och skrek på varandra ett tag, sen gick vi iväg och satte oss och löste det iallafall, så det var bra.
Får hoppas att denna sommar blir awesome!
Här är lite bilder från skolavslutningen




På skolgården


Nathalie F


Bella och Nathalie E


Me and Bells


Jag och Nathalie E


Jag, Alicia och Bella


Bella och Alicia


Kommentarer
Postat av: MusicForEverybody

jag ser att du sjunger och spelar gitarr! varför inte titta in på min musikblogg? :) säg gärna vad du tycker och dela med dig om det är nåt speciellt du vill läsa om!

2011-07-01 @ 15:55:39
URL: http://musicforeverybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback