Knugen

Hade en väldigt stressig morgon och fem minuter innan jag skulle gå så visste jag fortfarande inte vad jag skulle ha för kläder. När jag sen skulle ta mitt linne och mina leggins hade dom bestämt sig för att leka kurragömma. Fick seriöst damp (tur att ingen var hemma) och jag skrek och svor som fan, haha. Efter några sekuder såg mitt välstädade rum ut såhär:





Våra lärare tvingade med oss till drottningholm idag på våran mentorsdag. Det regnade när vi väntade på bussen och den andra klassen som också skulle dit fick åka hem och kolla på film istället som vi mer än gärna skulle vilja göra. Men nej våra lärare var envisa små tanter och sa att det skulle bli soligt.
Blev det det?
Nej.
Började det spöregna?
Ja.
Så jag och tjejorna satte oss under ett träd, det regnade igenom bladen så vi byggde vårt egna lilla tak. Väldigt mysigt. Haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback