Every hello ends with a goodbye

Hello min kära blogg som ingen läser!
Jag blev klar en timma innan jag ska gå, är man lyckad eller vad? Så sitter just nu här och har väldigt tråkigt.
Var sjuk igår så stannade hemma, vi har ju såna här temadagar så missade inget viktigt, dom gjorde tydligen någon dockteater, haha. Idag är det Volleyboll tunering, men ska inte vara med tjock som man är. Med tanke på att jag var sjuk igår borde jag ta det lungt tycker jag. Men måste ändå gå på dansen ikväll, har fan inte varit där på 3 veckor pga av att jag hade Influensa och sen var jag uppe på landet, hoppas verkligen inte att dansläraren blir sur.
Har prov imorgon också som jag måste plugga till, kommer gå skit tror jag, som vanligt då. Fast fick faktiskt VG i svenska på terminsbetygen förra terminen, konstigt.
Ska läsa lite bloggar och skit nu och sen måste jag dra.
Goodbye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback