Home sweet home

Hemma från landet nu! Eller ja, för 6 timmar sen kanske, hehe. Har inte orkat blogga när jag varit där.
Vi var iallafall och åkte långfärdsskidor på tisdagen, åkte en mil. Hade aldrig åkt det innan så jag ramlade i typ alla backarna och sen tog det en evighet för mig att ta mig fram på planmark. Usch vilken träningsvärk man fick i armar och rumpa efter det asså, hehe.
På onsdagen åkte vi skidor i backen, var faktiskt kul och jag åkte en röd backe, fett stolt, haha. Sen på torsdagen skulle vi åkte skidor igen, efter en timme i backen kunde jag inte åka mer pga att jag hade så jävla ont i benet för att pjäxan klämde så pappa skjutsade hem mig och jag låg och glodde på tv resten av dagen, jättekul. Eller inte.
Så skidåkningen blev tyvärr inte särskilt lyckad.
I fredags, alltså igår, åkte vi till Dollarstore, det är som typ ÖB fast billigare tror jag. Dom hade ombyggnads rea så det första vi såg när vi kom in var smyckeshyllan, man ick 3 smycken som annars kostat runt 30-40 kr för 10 kr. Sjuuukt. Köpte 6 st örhängen. Niiice. Sen köpte jag ansiktsmask och ansiktsscrub och choklad.
Har inte så mycket mer att säga om det förutom att det var väl ganska trevligt men det är jävligt skönt att vara hemma igen.
Imorgon blire att åka till Kista med sarah och fan vad jag ska shoppa! (Bara för det kommer jag säker inte hitta ett skit)
Sen på måndag, när jag har studiedag, blir det förmodligen plugg med Alicia.
Ska nog faktiskt hoppa i säng nu, kanske. Är ganska trött.
Orkar inte lägga upp några bilder nu, vet inte ens om jag har någon bra.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback