I'm beautiful in my way cause god makes no mistakes

Sorry för dålig update.
Var på nathalies fest igår, det var massa läskiga barn från Enskede där som stod och snacka skit om Hässelby, dom var skumma. Haha men ganska roliga.
Vi åt iallafall Tacos och satt och snacka ganska länge, sen öppnade hon presenter. Haha stackarn fick två stycken saker som börjar på D och slutar på ildo. Hahah, sen fick hon grädde och chokladsås som kom till bra användning under sanning eller konka, fast jag var inte med. Tänkte inte sitta och kyssa/strula med folk jag inte gillar, känns bara skumt. Men det var jävligt kul att kolla på.
Ja, vi dansade lite, körde Ryska posten och bara hade det allmänt nice.
Vid 23 kom pappa och hämtade mig och Alicia, var jävligt trött så somnade med smink och skit när jag kom hem.

Idag drog jag till välingby med Katja, Sandra och Sandras supersöta bebis Nathaniel, tror aldrig jag sett en gulligare unge fan, haha :)
Köpte iallafall vax och mascara.
När jag kom hem drog jag ut med Alicia och snacka i typ en timma, sen när jag kom hem typ så vaxade jag armarna, för jag tyckte dom var håriga, inga frågor om det tack.
Nu har jag, katja och max suttit och glott på Melodifestivalen, men orkar inte kolla vem som vinner.

Ska slänga in lite bilder från festen i ett annat inlägg så kanske jag bloggar sen. 
 
p e a c e o u t !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback