Prao

Godmorgon och förlåt för jävligt kass uppdatering.
Vad har hänt sen sist jag bloggade då?
Jo, typ inget speciellt faktiskt. Hade inlämning på NOn i fredags, får förmodligen inte mer än G eftersom jag glömde skriva egna åsikter och skit.
I onsdags hade jag engelskaprov som jag hade missat, det var inget man kunde plugga till, fick iallafall VG. Jätte nöjd.
Vet ni vad som händer idag?
Praoen börjar, yey! Lite nervös är jag faktiskt, haha. Måste ju förmodligen ställa mig inför klasserna (ska praoa i min gamla skola) och presentera mig för alla små kaxiga 5or. Haha.
Ska bli skönt att vara läx och prov fri i 2 veckor iallafall. Även fast vi måste typ göra något arbete om praoen och redovisa det muntligt när vi kommer tillbaka... fast tror jag glömde det där pappret i skolan... hmm. Smidig som man är.
Ska lyssna lite på musik, fixa mig det sista och sen dra, börjar klockan åtta och det ligger bara typ 300 meter från där jag bor, niice.
Seeya.


Kommentarer
Postat av: Linnea

allt bra med dig? :)

2011-03-27 @ 20:50:13
URL: http://linneaacarnebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback