Sämsta bloggaren

Känner verkligen att jag suger på att blogga. Jag är så jävla lat att jag inte orkar lägga upp bilder och såndär skit. Men när jag väl sitter och läser massa bloggar blir jag jätte sugen på att blogga, men vet att jag kommer vara superaktiv några dagar sen inte uppdatera något alls en vecka.
Vet liksom inte riktigt vad jag ska skriva. Det är inte så kul att läsa om min dag direkt.
Sen är det väldigt tråkigt med så lite läsare, och jag orkar aldrig ta ta i saken och försöka få mer besökare.
Haha jag suger.
Ska faktiskt försöka bättra mig, fast så säger jag exakt hela tiden. 
Jag kan ju säga att träningen på promenad/löpbandet går hyffsat bra. Tränar 30 minuter Mån, Tis, Ons sen har jag dans torsdagar sen tränar jag på löpbandet igen på söndagar.
Fast idag känner jag att jag inte orkar träna. Kommer få ångest för att jag inte har tränat sen, haha. Men jag tränar faktiskt ganska mycket nu så tror inte det gör något om jag hoppar en gång. Det är inte heller bra att träna varje dag för då måste jag duscha håret varje dag och det är inte bra för då kommer det lätt bli fettigt sen.
Jobbigt man kan ha det då.
Ska försöka blogga lite mer ikväll, lägga upp dagens låt eller så kanske.
Hare gött så länge!
Adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback