Studiedag

Tjooo bloggeen!
Hade som sagt studiedag idag medan dom flesta började skolan, nice.
Drog till Alicia runt tolv, vi pluggade lite, åt mat, pratade, tog roliga kort med webbkameran osv.
Åkte till Vällingby med pappa för typ en halvtimma sen också, köpte skorna jag visade i inlägget under, sen åkte vi hem. Så det gick fort.
Friberg ska ha födelsedagsfest på Fredag och jag vet inte alls vad jag ska ha på mig, gaah! Kanske blir min nya vita tröja, men det är väl ändå lite tråkigt? 
Resten av kvällen ska jag väl dega framför datan, kanske ladda ner någon film. Sen vid 22 blir det ju Big Brother, om jag orkar, hehe. 

Ha en undeeeeeerbaar kväll allesammans, bloggar förmodligen senare.

Byee.



Kommentarer
Postat av: sanna

Hej !

Allt bra ?

Just nu så har du möjlighet att vinna ett helt valfritt smycke från coola Hoof Store, visa bara vad du vill ha:



http://moonzanna.se/2011/february/tavling-i-samarbete-med-hoof-storese.html#comment



Så är du med i utlottningen, kram & lycka till !

2011-03-08 @ 11:17:13
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback