April vädret kom i Maj

Det seriöst snöar ute.
Eller ja, ena sekunden regnar det och andra faller det ner super stora snöflingor. Sjukt.
För 4 dagar sen hade vi liksom sommar?
Tisdag idag då, bara lektion som är jobbig.
Har musik sista lektionen och då ska vi spela upp inför hela musikgruppen, fuck. Jag och Nathalie spelar och sjunger Price Tag. Låter väl hyfsat antar jag. Eller hoppas jag. Kul och sätta sig framför en hel grupp och sjunga så låter man som en jävla åsna? Haha.
Efter skolan blir det väl att dra hem och plugga till engelskaprovet i morgon, fast vi får se om jag hittar på något annat istället, heheh.
Jaha, slänger in en bild på hur jag ser ut idag då p.g.a bildbrist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback