Do you ever think of me and smile?

Fick helt plötsligt lust att blogga efter sisådär 15 dagar. Det var ju väldigt trevligt.
Fredag idag då, skolan var helt ok. Sprang slingan på idrottten och förbättrade min tid sen förut så det kändes ju bra. Efter skolan drog jag till vällingby med Alicia och vi kolla grejor och lite sånt.
Kan inte fatta att jag bara har 2 vanliga skoldagar kvar. Det är sjuuukt.
Går vanlig måndag och tisdag, på onsdagen är jag ledig för systern min tar studenten. På torsdag är det Krisihimmelfärds så då är alla lediga likaså fredagen. Måndagen är det sveriges national dag = ledigt.
Tisdag = Stadsvandring. Onsdag = Mentorsdag. Torsdag = Städdag. Fredag = SKOLAVSLUTNING.
Fyfaan vad tiden går fort asså. Det var vinter nyss ju? Man får hoppas på att sommarlovet inte går så snabbt iallafall, för pallar verkligen inte börja nian. Då måste man ju börja tänka på gymnasie och sån skit. Fyfan.
Ska nog sätta mig och glo på Big brother, eller kolla lite kläder på internet. Vifårse. Bjuder på en härlig sommarbild från google. Yey!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback