Hey, What's up?

Okej, jag suger verkligen på att uppdatera.
Har inget vettigt i min blogg, jag skriver lite kortfattat om vad jag gjort under dagen i skolan, who the hell gives a fuck? Och sen sitter jag bara och klagar på hur dålig jag är på att uppdatera och att jag ska bättra mig. Kommer förmodligen aldrig bättra mig känns det som. Kanske när jag får ett lite intressantare liv och inte gör samma saker på min fritid hela tiden.
Jag har ju en bra kamera, men det är inte direkt något jag tar med mig vart jag än går så lägger inte upp snygga nya fräscha bilder varje dag som dom andra flesta bloggar gör. I'm to lazy.
Läsare har jag ju väldigt få av och jag har inte direkt engagerat mig i att få fler. Men eftersom jag har dåligt med läsare = inga kommentarer så blir det inte mycket bloggande.
Vissa dagar kan jag få värsta blogg-lusten, när jag läser andras bloggar som lägger upp snygga bilder, musik/filmtips och sådant roligt fast den försvinner efter en dag eller så.
Känner att det här blev ett riktigt tråkigt inlägg nu. Och vet ni vad? Jag tänker vara ännu tråkigare och skita i att lägga in en bild.
Haha.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback